Træning især

a366e15db356afd92a00aaeb1dbda3af

Første delmål er for længst nået – og selvom jeg har haft et par små skadespauser – så går det rigtigt godt med træningen. Både Core og Vægtløftning giver godt – og i dag forsøger jeg igen med Yoga – så kan jeg forhåbentligt se, hvor langt jeg er nået med min Core Styrke. 😉

Lysten svinger og det samme med intensiteten i min træning, men et par cykelture ugentligt oveni 3-4 gange træning skulle gerne vise sin effekt i løbet af sommeren.

Fra i morgen starter jeg op på “Sore to the Core” igen – og her er der især fokus på maven. For hold da op, hvor er jeg træt af den der “air bag” man har sidende foran… Den er væsentligt mindre, men den er der stadig!

Hvordan og hvad træner du? Har du en personlig træningscoach på – eller laver du selv dit træningsprogram?

Kram

Christina ❤

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

w

Connecting to %s